Sevilla dag 14 en 15

Dag 14:

Vandaag zijn we vroeg opgestaan en hebben we weer onze spulletjes ingepakt. Papa en ik gingen betalen bij de man bij de receptie en hadden er nog even mee gepraat. Blijkt dat hij in septermber in Breda gaat studeren 3ejaars toerisme. Dus papa gaf zijn emailadres en in september komt hij op de koffie haha.Super grappig gewoon een Spaanse hotel medewerker.

We zijn met een tussenstop in een dorpje doorgereden naar Sevilla. Dit is zo'n mooie stad. Echt een aanrader voor iedereen die naar Spanje wil! We zijn eerst supermartken gaan zoeken en zijn erna uit eten geweest bij een tapas restaurant. Het was heerlijk hier. Iedereen had 3 gerechtjes op.

Mensen doen hier wel alles om geld te verdienen met de raarste dingen. Eerst komen er 3 mannetjes in schotse rokjes muziek maken langs de terrasjes en erna een man die vreselijk vals een soort opera begon te zingen. Ik was blij toen die weg was!

Maar het was een leuk dagje!

Dag 15

De receptioniste had op de landkaart een paar leuke plekken en bezienswaardigheden van Sevilla aangewezen en die ebben we vandaag bezocht. We begonnen met de arena waar stieren gevechten werden gehouden en zijn doorgelopen naar het park. Daar stonden zulke mooie gebouwen en paleizen met mozaïek en fonteinen.

Het was een heel mooi en groot park. We zijn nog langs allemaal mooie gebouwen gelopen en papa en timon hadden de bekende kerk bezocht. Ze waren er wel een uur naar binnen geweest. Daarna hebben mama en ik geshopt. Het was erg gezellig en leuke winkels. Dalijk gaan we lekker eten en savonds nog de stad in!

Byebye