Dag 15

Vandaag zijn we doorgereist naar een plaatsje in het zuidelijkste stukje van Spanje vlak bijGibraltar. We zijn vroeg weggereden en na een reis van 3 uur zijn we bij de zee aangekomen. Het strand was heel erg groot en het waaide hard zodat het niet heel warm was maar gewoon de perfecte temperatuur:)

We kwamen er alleen achter dat de zonnebrand op was dus ben met papa in het stadje zonnebrand gaan zoeken op zondag maar we hebben een winkeltje gevonden die het verkocht. Dus snel ingesmeert en de zee in gerent. De temperatuur was heerlijk! In het begin wel fris maar als je er doorheen was, kon het niet beter.

Er waren ook hele hoge golven. Zo vet. We zijn er heel lang ingebleven. Ook hebben mama en ik geprobeert te vliegeren alleen de vlieger is helemaal kapot dus hij vloog elke keer op de grond. En nee het lag niet aan onze vliegerkunsten haha.

Op de terugweg stopten we bij een uitzidhtpunt waar we over de straat van gibraltar Marokko konden zien. Hier hebben we mooie foto's gemaakt. 's Avonds zijn we aangekomen bij het hotel en hebben nog in de buurt frietjes gegeten.

Het was een leuk dagje:) groetjes