Mexico dag 2, de eerste echte dag!

Hoihoi,

Weer even een update van hoe het gaat in het warme Mexico. Vanochtend een klein beetje last gehad van de jetlag waardoor we om half 7 al wakker werden. We hebben heel lekker ontbijt gehad in het hotel met allemaal fruit en broodjes en yoghurt. Er zat allemaal politie te eten dus dat was wel een andere ervaring.

Na het ontbijt zijn we naar een supergrote shopping mal gegaan omdat we een reis oplader nodig hadden. De prijzen hier zijn zo ontzettend laag (wordt flink shoppen hoop ik haha). Ook van de broodjes, 60 cent voor een xxl donut, helemaal top! We hebben onze ogen uitgekeken. Ook was er de grootste supermarkt die ik ooit heb gezien. Wat wel opvalt is het vele personeel in de winkels en ook de vele politie agenten die er rond lopen.

Het verkeer is een grote chaos hier. Papa en mama hadden bijna een grote gifgroene slang aangereden met de auto, we hebben een dode aap langs de weg gezienen ook vlogen er gewoon rijdend onderdelen van de auto voor ons af. Het is een en al gekte.

In de middag zijn we naar een Cenote gegaan. Dit is een hele grote onderwater grot waar je kan zwemmen met vissen. Bovenin vliegen vleermuizen en het is echt een hele mooie ervaring. Het water was wel koud.

Nu bevinden we ons in een mooi soort park met kleine huisjes met hele vriendelijke mensen en een prachtig zwembad. Het weer is hier ook rond de 35 graden. Mijn dag kan niet meer stuk! Zo gaan we nog ergens uiteten en misschien nog een andere cenote bezoeken.

Veel groetjes uit het warme en gekke Mexico waar ze geen regels kennen!

Opa en Oma Wouters

We hebben weer genoten van de mooie verhalen die jullie weer hebben beleefd. en vooral om de ludieke manier waar op je het schrijft. Heel fijn dat het zo goed bevalt in het te gekke Mexico. We gaan je belevenissen op de voet volgen. Tot later. Opa en Oma.

schuttersbos

Avontuurlijk!!! een slang voor de auto. Hij/Zij leeft nog?
We kijken uit naar de volgende spannende verhalen.
Grtjs.