Mexico dag 3

Dag 3:

Vanochtend zijn we opgestaan en hebben meteen het lekkerste ontbijt ooit gegeten. Een 3 gangen ontbijt. Echt heel erg genieten was dat. De mensen daar zijn allemaal zo lief en schattig.

Na het ontbijt zijn we naar een van de wereldwonderen gegaan, naar Chichenitza. Dat was heel indrukwekkend. Het zijn de overblijfselen van de Maya’s en er zijn super veel ruïnes en tempels. Wel te veel toeristen liepen er rond en van alle nationaliteiten. We hebben daar een paar uur rondgelopen het was heel mooi!

Daarna zijn we met de auto naar het volgende hotel gereden. Onderweg kwamen we langs een paar arme dorpjes waar mensen niet eens een huis hadden maar een hutje van simpelweg een paar voorwerpen of takken. Even slikken was dat, om als rijke toerist daar tussendoor te rijden.

Ons hotel ligt ook in de arme buurt, maar je opent de hekken van het hotel en komt in een luxe paradijsje uit. Het is heel mooi allemaal een soort kleine hutjes met ook een zwembad. Wel veel muggen, ik (kyra) ben helemaal lekgestoken. Denk dat ik al aan de 24 muggenbulten zit. Dus met het slapen onder klamboes lukte het wel beter.

In heel Mexico komen we geen Nederlanders tegen en hier zitten alleen maar Nederlanders. Echt heel gek! We hebben in het hotel gegeten en nu had ik iets wat ik wel kende, een salade met mozzarella en tomaat en als toetje een Mexicaanse specialiteit, pudding die naar chocoladecake smaakte.

Het was een leuke maar indrukwekkende dag!

Adios

Lisa Verhoeven

Leuk om zo te zien wat je daar allemaal doet! Klinkt echt fantastisch. Veel plezier nog en tot de 15e xxx??

Kyra

Jaaa dan gaan we sushi eten he haha, dankjewell xxx