Mexico dag 7 al helemaal gewend aan het warme weer :)

We hebben ons mooie hotel en het zwembad verlaten en zijn naar Campeche gereden. Het was een stadje met allemaal mooie en gekleurde huisjes, echt het mooiste stadje ooit! Campeche ligt bij de golf van Mexico en het water heeft een hele mooie kleur. Ook was er een heel schatiig winkeltje met jurkjes, heb een leuke gekocht :)

Vandaag was echt een reisdag. We hebben in totaal 5/6 uur gereden. Omdat we even onze benen moesten strekken zijn we uitgestapt langs de snelweg en daar was zo'n mooi strand. Heel toevallig maar er was helemaal niemand en het water was prachtig en heerlijk warm. Echt even genoten. Ook mooie schelpen gevonden.

Ons hotel ligt ook in een leuk stadje en omdat we op de 6de verdieping zitten kunnen we uitkijken over de hele stad. Na het fitnessen zijn we naar buiten gegaan en over een grote kermis/ markt heengelopen. Daar hebben we ook wat gegeten. Was heel leuk!

Groetjes uit Mexico

Opa en Oma Wouters

Het zijn weer mooie verhalen die je schrijft. Het is iedere dag weer genieten en zwemmen. Van papa zien we ook mooie foto's. o.a het gekleurde straatje. Oma is benieuwd naar je jurkje, bonnetje bewaren hoor, grapje haha.