San Cristobal

We hebben vandaag echt een hele leuke dag gehad!

Best vroeg zijn we al vertrokken van het hotel nadat we even moesten wachten op ontbijt doordat er een groep Johova getuigen uit Amerika voor ons waren. We zijn doorgereden naar de chiapa de corso. Eerst konden we het niet zo goed vinden maar een man sprak ons aan op straat ensprong snel op een fiets om voor onste fietsen naar de plek, met doel om natuurlijk geld te krijgen.In chiapa de corso vaarden wemet hele snelle bootjes door de kloven heen. Onderweg waren we apen en krokodillen aan het spotten.

Uiteindelijk hebben we 2 apen gezien en iets van 15 krokodillen. Heerlijk 2 uur gevaren met grote snelheid met prachtig uitzicht, was heel leuk! Wel best gek om te zien dat mensen spelen en vissen tussen de krokodillen in op de kant. (lijkt mij nogal eng). Op de weg naar San Christobal toe stond er ineens iemand te jongleren met 5 ballen voor de auto, ongevraagd en natuurlijk om geld te krijgen. Ze doen hier letterlijk de gekste dingen.

Omdat timon om 17:00 al jarig was in Nederland zijn we het gaan vieren en heerlijk uit eten gegaan bij een Argentijns restaurant. We snapten alleen niet hoe alles werkte en die mensen daar konden bijna geen Engels wat hilarische momenten opleverden. De ober is wel 5x heen en weer gelopen om voor ons iets te halen wat we niet nodig hadden maar hij dacht dat we wel bedoelden. Ook kreeg ik het doosje niet open waar het bonnetje in zat, nou die ober heeft de avond van zijn leven gehad geloof ik met ons als gekke toeristen.

Het stadje is gezellig met super vriendelijke mensen, bevalt heel goed hier!

O en O Schuttersbos

Wat een avontuur. In een snelle speedboot door kloven
racen met loerende krokodillen. Ik (Oma) , voor geen goud stapte ik in zo,n boot. Jullie hadden wel reddingsvesten aan ,maar eronder bungelen blote benen.
Hapklare brokken voor die beesten. We horen gelukkig
steeds goede berichten, dus alles zit er nog aan!!!!.
We kijken uit naar jullie volgende belevenis. Gtjs.