Tulum

Hoihoi,

Ivm de slechte wifi in de hotels doe ik even2 reisverslagen in 1 omdat het uploaden niet lukte.

Gister hebben we 7 uur lang in de auto gezeten. We zijn gestopt bij een complex met hele mooie pyramides. Ook konden we ergens in en daar zijn verschillende figuren in de muur gemaakt, heel mooi! Er zaten alleen wel mega veel muggen. Ondanks de deet ben ik nog 6 keer gestoken. (alsof mijn benen nog niet onder zaten haha). In de avond zijn we naar het srand gegaan en daar even langs gelopen en bij een leuk restaurantje uit eten gegaan.

Vanochtend heb ik heerlijk uitgeslapen (mag ook wel eens). Erna zijn we vertrokken naar Bacalar. Dat is een meer met 7 verschillende kleuren echt adembenemend. Hier zijn we gaan zwemmen. Veel militairen liepen er rond en politie en marine alleen om zo veilig mogelijk te kunnen zwemmen. Toch voelde het een beetje gek om in mijn bikini te zitten naast 5 soldaten met geweren. We hebben heerlijk even gezwommen en gezeten en zijn doorgereisd naar Tulum.

Het is niet normaal wat voor huis we hier hebben. Het is groter en luxer dan ons eigen huis haha en dat voor 1 nacht. Zelfs koken kunnen we er. Mama papa en ik zijn boodschappen gaan doen en we hebben lekkere groenten en kip en fruit gehaald om op te eten. Erna ben ik gaan douchen maar dat was niet zo makkelijk nog. De douch heeft hier een eigen wil. Hij gaat van links naar rechts en springen en de temperatuur is of ijskoud of gloeiend heet. Een hele ervaring opzich. Dus na het vechten met de douch en een soort van mijn haar gewassen te hebben zitten we lekker op ons terrassje met alle vogeltjes om ons heen. Genieten hier!

Ik had mijn bril in een hotel in San Cristobal laten liggen. Nu blijkt het dat die gevonden is en met veel geregel en hulp van het lieve hotel mannetje hier wordt die als het goed is verzonden naar een van de laatste hotels waar we zitten, dat is even boffen!

Adios!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!