Tulum

Vandaag was het mama’s ongeluksdag. Bij het ontbijt liep ze heel hard met haar hoofd tegen de punt van een keukenkastje aan waarna haar hoofd aan het bloeden was. Alsof dat nog niet genoeg was dacht ze iets op de grond te zien liggen dus ze pakte het op, was het een schorpioen :o. Ze was gestoken dus we gingen met de hotelmeneer Jonathan naar een plaatselijke dokter. Na een prikje tegen de allergieën ging het gelukkig beter want hij was niet gevaarlijk :)

Daarna zijn we gereden naar ruïnes die op het strand staan. Het was meer toeristen kijken dan ruïnes haha niet normaal meer. Dan zag je een hoop staan en daarachter was dan een kleine piramide. We hebben mooiere gezien! Toch was het wel vet om als Maya te leven op een strand met supermooi uitzicht over de zee (lijkt mij). Als ik een Maya zou zijn dan zou ik dat hier wel willen.

We zijn na het inchecken doorgereden naar het strand en hebben hier heerlijk een paar uurtjes gezwommen. Het enige probleem was dat mama’s zonnebil door een hoge golf in het water geplonsd was en hij nu onvindbaar was. Het was haar dagje niet vandaag..

Erna zijn we heerlijk gaan eten bij eenl restaurant met gezellige sfeer en lampionnen en andere lampjes toch de dag leuk afgesloten!

O enO Schuttersbos

Hallo allen. Het verslag was een beetje minder leuk,wat betreft de gebeurtenissen. De laatste regel van Kyra,s
verslag klinkt gelukkig toch weer geruststellend. Fijn om te
horen. Geniet nog maar van het mooie weer. Hier begint
het weer langzaam kouder te worden. Grtjs uit Sch.Bos.

Opa en Opa Wouters

Dat was weer een hele belevenis. Leuk dat verhaal van de schildpatjes, we hebben een stukje film gezien. Het begint voor jullie nu op te schieten, geniet er nog van. Hier van middag 23 graden. gr. ons.