Barcelona & eerste reisdagje

Reisverslag Spanje dag 1

Vanochtend zijn we rond half 9 weggereden naar het vliegveld in Brussel. Op naar het warme en zonnige Spanje! Daar mochten we zelf onze tassen op de bagageband leggen en er stonden heerlijke banken op het vliegveld waar je kon zitten of zelfs slapen:). Natuurlijk konden mama en ik het niet nalaten om dure Chanel parfum t.w.v. 155 euro op te spuiten om de hele reis lekker te ruiken. Heerlijk die testers haha. Ook stond er dure wijn. Wie betaalt er nou 1640 euro voor 1 flesje wijn? Het vliegtuig waar we mee vlogen (Brussel air Lines) was een klein vliegtuigje waar hooguit 140 mensen in konden als het helemaal vol zat.

Rond 3 uur landden we veilig en wel weer op het vliegveld in Barcelona en pakten de transfer bus naar het hotel toe. Papa en mama gingen drinken halen in de supermarkt en we zijn meteen naar het strand gegaan wat op een kwartiertje lopen van het hotel lag. Het hotel is heel mooi, met uitzicht op de warme en gezellige Spaanse straatjes.

Het water was niet heel koud maar heb toch niet gezwommen aangezien het al half 7 was. Er lopen wel heel erg veel mannetjes met kleedjes of drinken te koop en vrouwtjes die massages aanboden, denk dat ons wel 20 keer iets gevraagd is maar negeren is de beste oplossing vonden we uit;) We hebben frietjes gehaald en lekker op het strand opgegeten. Het is heel erg druk in Barcelona. In de maand augustus wordt het ook afgeraden om naar Barcelona te reizen vanwege de drukte en hoeveelheid toeristen.

Op het stand werd van alles opgebouwd, blijkt dat er 's avonds rond 10 uur een bioscoop film kwam (zie foto) Deze was helaas geheel Spaans en veel meer dan praten deden de mensen niet, dus we besloten maar weg te gaan na een kwartiertje. Het taaltje klinkt prachtig en de sfeer was heel gezellig alleen als je er niks van verstaat is de lol er gauw vanaf haha!

We liepen terug over de mooie verlichtte Ramblas en kwamen rond 11 uur aan in het hotel. Het was een leuk eerste vakantiedagje! (en nog steeds 26 gradeeeeen!!)

Embarassed

Oma Ehv

Chanel parfum!!! hmmmm heerlijk!! muggen zijn er dol op
en ik ook!! Wat waren jullie snel in Barcelona en de
eerste indruk is: druk maar gezellig.Vandaag is de vac. pas echt begonnen. We zijn benieuwd naar jullie verhalen. Leuk om het mee te beleven. Hier is het nu
32graden , niets aan!!. Heel veel groeten. Oma.