Barcelona dag 3

Vandaag zit het 3e dagje in Barcelona er al op, wat gaat dat vlug zeg!

We hadden ons opgesplitst vandaag. Papa en timon gingen naar het Barcelona stadion (camp nou) en mama en ik gingen winkelen en naar het strand. Een meidendagje houden. Papa en Timon hadden het erg naar hun zin gehad en Timon heeft een echt FC Barcelona shirt en broekje gekregen, alvast voor zijn verjaardag. De sokken waren uitverkocht, dus die moeten ze ergens anders kopen. Ook hebben ze alvast gekeken naar de plekken waar we morgen gaan zitten bij de wedstfijd Barcelona tegen Rome. Dat is helemaal boven in de nok van het stadion. Super griezelig.

Wij hebben heerlijk gelopen over de Ramblas en winkeltjes gekeken. Ik zag er schijnbaar zo Spaans uit dat een man in de Zara aan mij begon te vragen of ze nog zomer artikelen hadden, die dacht dat ik er werkte haha.

Ook hebben we boodschappen in carrefour, een hele grote supermarkt gedaan. Je kijkt je ogen uit. Van elk product hebben ze wel 20 verschillende varianten.

Vanavond zijn we nog even naar de haven gelopen en daar gezeten tot de zon onderging. Prachtig al die mooie lampjes.

Morgen gaan we Timons verjaardag vieren en om 10 uur 's avondsbegint de wedstrijd, dus het kan zijn dat er morgenavond geen verhaal meer komt, maar dan komt die de dag erna want anders wordt het een beetje laat, sorry daarvoor!