Reisdag 6, Tabernas woestijn

Reisverslag Spanje dag 6:

Vandaag zijn we ontbijt gaan halen in het plaatselijke supermarktje en hebben het in een parkje opgegeten. Snel hebben we de tassen ingepakt want het was een doorreis hotel en we moesten weer verder. We zijn nog even langs de zee gereden. Er was zo’n mooi uitzicht! En het water was echt super warm. We denken wel 39 graden. Net Florida!

We zijn door gereisd naar Tabernas. Het landschap onderweg was wel heel mooi. Het ligt midden in de woestijn. Geen zandwoestijn maar met rotsen. We kwamen aan in Tabernas en er was helemaal niemand. Geen auto’s, alle winkels gesloten, geen mensen. We dachten echt van waar zijn we nu weer beland!

We besloten om het stadje even te gaan verkennen. Komen we midden in de woestijn een zwembad tegen. Dus we zijn snel de zwemspullen gaan halen en hebben nog een heerlijk uurtje in het warme buitenzwembad gezwommen. Het is hier ook zo droog. Ze zetten flessen onder de lekkende airco zodat ze dat water nog kunnen gebruiken. En zelfs de meeste water kraantjes daar komt geen water uit.

Morgen gaan we naar een film park toe, daar hebben we heel veel zin inJ Maar nu gaan we nog lekker uit eten als we iets vinden. Het is al 9 uur nu maar net was er nog niks open. De mensen hier eten zo laat. We gaan zo nog een poging wagen, maar voor nu.. Buenas noches!

PS, bedankt voor de reacties we vinden het erg leuk om te lezen dat jullie met ons meereizen:)