Granada dag 8

Vandaag hebben we lekker uitgeslapen en rustig aan gedaan. Timon voelt zich gelukkig al weer beter! We hebben uitgecheckt en hebben een paar uurtjes gereden naar Granada.Onderweg stopten we en kwamen er gelijk een groep paarden op ons af en een heel schattig ezeltje. Deze wilde maar al te graag geaait worden en kwam zelfs een stukje de auto in superlief!

Mama voelde zich helemaal thuis tussen al die grote xxl paarden en liep er tussendoor, maar wij bleven liever op een afstandje om te kijken. Na wat foto's gemaakt te hebben reden we door naar Granada waar het drama begon haha. We moesten door allemaal hele kleine smalle straatjes heen wat heel erg moeilijk was om door te rijden laat staan af te slaan. Komen we eindelijk bij het hotel aan, blijkt het dat booking . com een fout heeft gemaakt. Hij heeft ons bij een volgeboekt hotel geplaatst en er is geen plaats.

Gelukkig hadden ze een alternatief en dat is 1 nachtje in een ander hotel en dan 2 nachtjes daar. Alleen om daar te komen was zo makkelijk nog niet. De man die bij het hotel werkte liep met ons mee om te zoeken naar dat andere hotel. Zo liepen we dus met alle reistassen en superveel bagage over smalle weggetjes en trapjes omhoog en naar beneden. Eenmaal daar aangekomen was er een ander probleem. Dit was niet het goede appartement. Dus de man van het eerste hotel ging eerst zoeken waar dan het goede appartement was en toen kwam hij ons halen. Weer met alle bagage door het stadje.

De kamer waar we nu zitten is wel heel erg mooi met een ongelofelijk uitzicht. Alleen is er geen wifi dus zit dit nu bij hotel nummer 2 te typen om dalijk weer 10 minuutjes te lopen naar het eigen hotel. Maar het is wel echt relaxen en mooi weer:) Dus genieten doen we zeker!

Groetjes uit spanje

Oma Ehv.

Wat een toestand,maar toch ook weer leuk om mee te
maken.Ik zie jullie al lopen,ongelooflijk!!. We genieten van
je verhalen en kijken er elke dag naar uit.Vandaag 9-8
blij te horen dat het weer beter gaat met Timon. grtjs
Oma Ehv.

Opa en Oma

Nou, dat zijn weer hele mooie verhalen, jullie maken heel wat mee. En best spanend allemaal. Fijn dat Timon weer wat beter is. Fijn dat Kyra steeds weer de moet opbrengt om het spannend te houden, knap werk.
Op naar de volgende verhalen en geniet er met z'n allen van.