Granada dag 10

We hebben vandaag heerlijk ontbeten en zijn al vroeg op pad gegaan. Eerst moesten we even lopen naar de bus en daarme zijn we naar Monachill geweest, een prachtig dorpje in de bergen. Het is even zoeken maar gelukkig hadden we een boekje waar de wandeling in beschreven stond. Het zou een prachtige wandeling worden met hangbruggen en smalle rotspaadjes.

Eenmaal 400 meter hoger en een uur verder stond er in eens een hek midden op het pad. Konden we er dus niet door en de wandeling niet lopen. Wij weer helemaal de berg af naar beneden en daar besloten om naar de hangbruggen toe te lopen en dan weer terug. Want een nieuwe wandeling van 4 uur zagen we niet zitten. Het was wel echt heel vet! Super hoge hangbruggen en hele smalle paadjes waar allemaal mensen aan het klimmen waren met tuigjes aan.

In de supermarkt op de terugweg hadden we heerlijke broodjes gehaald en beleg en hebben we 's avonds heerlijk gegeten. We hebben trouwens gewoon een fornuis voor de spaghetti;). En genoten van de wedstrijd FC Barcelona - Sevilla. Helaas wel op tv deze keer.

Morgen reizen we alweer door naar de volgende plaats. Adios!