Luque dag 11

Hoihoi,

Vandaag zijn we vroeg vertrokken en hebben we weer anderhalf uur gereisd. We hebben gestopt in het stadje vlakbij Luque. Hier was een kleine markt maar wat meer opviel, alle mensen waren vrolijk. Ze waren allemaal aan het lachen en zingen en zaten in groepjes bij elkaar en groeten iedereen. Het was bijna raar om mee te maken.

Even later kwamen we aan bij het hotel/appartementje. De receptionist kwam meteen op ons af heel vrolijk en showde met een lach op zijn gezicht ons het hotel. Dit is zo'n verschil met hoe we 3 dagen geleden ontvangen werden. Je merkt meteen dat het toch wel fijner is zo. Het zwembad is hier zo vet! Het ligt zegmaar op het dakterras en steekt een stukje uit zodat je optimaal kan kijken en ervaren hoe mooi het uitzicht is.

We zitten in de streek van de olijfbomen. 70% van de olijfolie uit Spanje word hier gemaakt. En hier hebben we een goed uitizicht op vanaf het zwembad en de hotelkamer. Duizenden bomen staan in rijtjes tegen de berg op.

We zijn meteen het zwembad in geplonst en hebben ons er de hele middag heerlijk vermaakt. Het waaide alleen zo hard dat de 2 parasollen die de man naast ons op had gezet met een enorme snelheid naar beneden vlogen het dal in haha. Maar het kwam allemaal weer goed. Nadat we boodschappen gedaan hebben, gingen mama en timon pannekoeken bakken en die hebben we lekker opgegeten.

Het is helemaal perfect hier!

Oma ehv.

Hallo Kyra. Vandaag Do.13 Aug. is het weer zo,n warme
dag. Gelukkig waait het nogal en komt er onweer zegt
men. Super wat jullie allemaal beleven, we genieten mee
en zijn weer benieuwd naar hetgeen jullie morgen weer
gaan meemaken. Grtjs Oma Ehv.

gerrrit.h@onsbrabantnet.nl

We hebben alweer genoten van jullie belevenissen en leuke foto's die papa gestuurd heeft. jij met Timon op het randje van de afgrond. Spannend. En nu maar weer op naar het volgende verhaal. Gr. Opa en Oma Adios.