Luque dag 11

Hoihoi,

Vandaag zijn we vroeg vertrokken en hebben we weer anderhalf uur gereisd. We hebben gestopt in het stadje vlakbij Luque. Hier was een kleine markt maar wat meer opviel, alle mensen waren vrolijk. Ze waren allemaal aan het lachen en zingen en zaten in groepjes bij elkaar en groeten iedereen. Het was bijna raar om mee te maken.

Even later kwamen we aan bij het hotel/appartementje. De receptionist kwam meteen op ons af heel vrolijk en showde met een lach op zijn gezicht ons het hotel. Dit is zo'n verschil met hoe we 3 dagen geleden ontvangen werden. Je merkt meteen dat het toch wel fijner is zo. Het zwembad is hier zo vet! Het ligt zegmaar op het dakterras en steekt een stukje uit zodat je optimaal kan kijken en ervaren hoe mooi het uitzicht is.

We zitten in de streek van de olijfbomen. 70% van de olijfolie uit Spanje word hier gemaakt. En hier hebben we een goed uitizicht op vanaf het zwembad en de hotelkamer. Duizenden bomen staan in rijtjes tegen de berg op.

We zijn meteen het zwembad in geplonst en hebben ons er de hele middag heerlijk vermaakt. Het waaide alleen zo hard dat de 2 parasollen die de man naast ons op had gezet met een enorme snelheid naar beneden vlogen het dal in haha. Maar het kwam allemaal weer goed. Nadat we boodschappen gedaan hebben, gingen mama en timon pannekoeken bakken en die hebben we lekker opgegeten.

Het is helemaal perfect hier!